Retur og levering

Retur og Levering

Leveringstid:

Vi streber etter å levere produktene dine så raskt som mulig. Vår standardlevering tar vanligvis 1-5 virkedager fra den påfølgende virkedagen etter at du la inn bestillingen. Vi sender forsendelsen med det raskeste alternativet tilgjengelig. I noen tilfeller kan det ta opptil 5-7 virkedager på grunn av mulig forsinkelse hos våre samarbeidspartnere. Du kan velge mellom PostNord og Bring/Posten. Flere fraktalternativer lanseres snart.

Dersom plassen tillater det, vil pakken bli levert til din postkasse. Hvis postkassen ikke er tilstrekkelig eller hvis din adresse ikke støtter Postnord Home Small, vil du motta en SMS-varsling om at pakken er klar for henting på ditt nærmeste Postnord utleveringssted. Vennligst sørg for at leveringsinformasjonen på din ordrebekreftelse stemmer overens med informasjonen på din postkasse, og at postkassen din er tydelig merket. Av og til returneres pakker fordi de ikke blir hentet eller leveres til en ukjent adresse.

Vi tilbyr en 30 dagers returrett fra dagen du mottar pakken. Hos oss er det ingen spørsmål - vi har 100% fornøydhetsgaranti. Vi ønsker å beholde deg som kunde, og du vil bli godt ivaretatt!

Bytte eller Returnere en Vare?

Hvis en vare ikke oppfyller forventningene dine, eller er feil, kan du fylle ut returskjemaet som har mottatt på e-post (med tanke på miljøet). Hvis du ikke finner skjemaet i e-posten, legges det ved en lapp med informasjon om ønsket refusjon eller bytte (produktnavn, antall og størrelse). Vennligst skriv tydelig ditt fullstendige navn, adresse, kontonummer og gjerne datoen for bestillingen eller ordrenummeret. Hvis det kreves et mellomlegg, vil vi kontakte deg for å løse dette enkelt og raskt.

Ved ønske om bytte har du to alternativer:

  1. Legg inn en ny bestilling for ønsket produkt og send samtidig det du å bytte i retur til oss. Merk pakken med at du ønsker refusjon, og at du allerede har lagt inn en ny bestilling. Dette vil fremskynde leveransen av ditt ønskede produkt og unngå at det blir utsolgt i mellomtiden. Vi vil varsle om tilbakeføring av beløpet så snart vi mottar varen din, eller kreditere fakturaen om nødvendig.

  2. Send varene i retur sammen med returskjemaet og forklar hva du ønsker å bytte til, som beskrevet ovenfor. Vær oppmerksom på at det kan ta 1-14 virkedager fra du sender til vi mottar varen på vårt lager. Vi behandler returvarer fortløpende, men behandlingstiden kan variere. Vi sender deretter ut det nye produktet, og det tar vanligvis 1-5 virkedager før du mottar det. Vær oppmerksom på at det kan være forsinkelser i enkelte perioder.

Merknad: Vi aksepterer ikke rekommandert tilbake, da dette er en kostbar returmetode. Slike gebyrer dekkes ikke av oss.

Hvordan sender jeg i Retur?

Pakken kan leveres på et postkontor eller i en postkasse. Forsendelsen blir ikke hentet hvis den sender som postoppkrav. Avsender dekker returfrakten.

Vær vennlig å legge ved et ark hvor du skriver om du ønsker å bytte, til hva, og i hvilken størrelse. Alternativt kan du være om kreditering. Merk pakken med avsender og ordrenummer for å sikre at vi identifiserer deg i systemet.

Returadresse: Fit Brands AS, Skurdalsvegen 681, 3580 Geilo. Merk pakken med "WeAreFit - Returnert Gods".

Ta gjerne kontakt hvis du trenger hjelp på info@wearefit.no

Kriterier for retur?

Det er ditt ansvar som kunde å sikre at returen når vårt lager på en trygg måte. Bruk gjerne den opprinnelige emballasjen, eller annen passende emballasje slik at pakken ikke skader under frakt eller blir våt.